Inloggen
Winkelmandje
Meubels gratis bezorgd Meer dan 120+ kleuren leer Deskundig advies in onze winkel A-Klasse kwaliteit meubels Ruim assortiment Altijd de goedkoopste

Laagste prijs 100% de goedkoopste
Fysieke winkel Winkel in Drunen
Alleen echt leer 100% runderleder

Veel gestelde vragen (FAQ)

Winkel

Waar is de winkel van ShopX?

Onze winkel is gelegen in het Noord Brabantse Drunen. Het adres van de winkel is: Grotestraat 260B, 5151 BS Drunen.

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

De openingstijden van onze winkel zijn:
Dinsdag en woensdag 14.00 – 18.00
Donderdag en vrijdag 14.00 – 20.00
Zaterdag 10.00 – 17.00
Overige dagen op afspraak.

Hoe kom ik in contact met ShopX?

U kan ons bereiken via telefoon, mail en chat. Onze gegevens kunt u vinden op onze site onder contact. Wij zijn te bereiken van dinsdag tot en met zaterdag van 9.00 tot 20.00 uur.

Zijn alle meubels van de webshop ook in de winkel te zien?

Wij hebben over het algemeen van alle meubels uit de webshop 1 stuk bij ons in de winkel staan. Van al onze leersoorten en kleuren hebben wij grote kleurstalen in de winkel liggen en om een goed beeld te krijgen staan de meubels ook in verschillende leersoorten en kleuren. Als u naar onze winkel wil komen voor een specifiek meubel kan u hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hebben jullie meubels op voorraad?

Wij hebben verschillende eetkamerstoelen sets, fauteuils en banken op voorraad. Deze meubels kan u bekijken op onze site onder de kop Direct uit voorraad leverbaar.



Leersoorten

Wat zijn afgedekte leersoorten?

Een afgedekte leersoort is runderleer dat zijdemat gespoten is met een laklaag die een beschermende finish heeft. Het leer is hierdoor onderhoudsvriendelijk, gemakkelijk schoon te maken en gebruikssporen zijn eenvoudig te wissen. Onze afgedekte leersoorten zijn: Hermes leer, Toledo leer, Massif leer en Granada leer.

Wat zijn aniline leersoorten?

Aniline leersoorten hebben als kenmerk dat het oppervlak zacht en soepel aanvoelt. Hierop is geen beschermende bovenlaag aangebracht wat het leer een natuurlijke uitstraling geeft. Het leer is door en door geverfd en de natuurlijke kenmerken in de huid zijn goed zichtbaar. Het voordeel van open leersoorten is dat de stoel gebruikerssporen krijgt en dat de stoel echt tot leven komt! Onze aniline leersoorten zijn: Kenia leer, Vintage leer en Rancho leer.

Kan ik de leersoorten thuis bekijken?

Wij kunnen u gratis 4 kleurstalen toesturen zodat u thuis kan bekijken hoe het leer aanvoelt en hoe de kleur eruit ziet. U kan de stalen aanvragen onder Kleurstalen op onze site.

Hoe kan ik mijn leer het beste onderhouden?

Afgedekte leersoorten kan u het beste onderhouden met een vochtige schone doek. Deze leersoorten hebben een permanente beschermlaag waardoor impregneren niet meer nodig is. Aniline leersoorten hebben geen beschermlaag, wij verkopen voor het Kenia en Vintage leer een impregneerspray waarmee u het leer kan beschermen tegen water en vet. Deze impregneerspray kan u in het winkelmandje toevoegen aan uw bestelling.

Welke leersoort is het gemakkelijkst in onderhoud?

Afgedekte leersoorten zijn het gemakkelijkst in onderhoud. Deze leersoorten hebben een laklaag met een beschermde finish waardoor u geen onderhoudsmiddelen nodig heeft voor deze leersoorten.

Welke leersoort is het meest geschikt voor een huishouden met kinderen en huisdieren?

Afgedekte leersoorten zijn het meest geschikt voor een huishouden met kinderen en huisdieren. Deze leersoorten zijn gemakkelijk af te doen met een vochtige schone doek.

Verkopen jullie ook stof, microvezel of PU meubels?

Wij verkopen alleen 100% echt leren meubels. Microvezel, PU en stof vallen hier niet onder en verkopen wij niet.



Bestelling & betaling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen kan op meerder manieren. U kan zelf een bestelling plaatsen. Dit kan u doen door uw gekozen meubel in de juiste leersoort en leersoort in de winkelmand te plaatsen. In de winkelmand klikt u op doorgaan. In het volgende scherm kan u zelf al uw gegevens invullen en de bestelling plaatsen. Daarnaast kunnen wij de bestelling voor u plaatsen, dit kan gedaan worden via chat, mail of telefoon. Uiteraard bent u ook van harte welkom bij ons in de winkel.

Vragen jullie een aanbetaling?

Wij vragen een aanbetaling van 15%. Online kan u dit aangeven bij het afrekenmenu en wij sturen u na het plaatsen van uw bestelling handmatig een mail met daarin de gegevens voor het overmaken van de aanbetaling. In de winkel kan u de aanbetaling voldoen via contant of pin.

Hoe moet ik de aanbetaling betalen?

Na het plaatsen van uw bestelling sturen wij u handmatig een mail met de gegevens voor het overmaken van de aanbetaling.

Krijg ik garantie op mijn meubel?

Wij staan volledig achter onze meubels en geven u 3 jaar garantie. De garantie is bij de verkoopprijs inbegrepen, hiervoor komen geen extra kosten bij.

Klopt het dat mijn aanbetaling niet op de factuur staat gemeld?

Het klopt dat uw aanbetaling niet op uw factuur staat gemeld. De aanbetaling wordt uiteraard in mindering gebracht bij levering. Onze chauffeurs zijn altijd op de hoogte van uw aanbetaling.



Bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Meubels die speciaal voor u gemaakt worden hebben een productietijd van 8 tot 12 weken. Zodra uw meubels bij ons binnen zijn plannen wij de bezorging voor u in en brengen wij u hiervan op de hoogte via mail. Als de aangegeven bezorgdatum niet voor u uitkomt proberen wij altijd een nieuwe datum binnen 2 weken te plannen. Als uw meubel uit onze voorraad komt zullen wij uw meubel binnen 3 weken bij u bezorgen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is ook mogelijk om uw meubels zelf bij ons af te halen. Neem hiervoor altijd contact op met onze klantenservice.

Moet ik bezorgkosten betalen?

Uw meubels worden door onze eigen professionele bezorgers gratis bezorgd op afleveradressen in Nederland en België. Voor gebieden in Duitsland en de Waddeneilanden worden extra leveringskosten berekend.

Kan ik bij de bezorging betalen met pin?

U kan tijdens de bezorging met de pin betalen. Onze bezorgers hebben een mobiele pinautomaat bij zich. Wij willen u wel vragen rekening te houden met het dag limiet van uw pin. Bij onze pinautomaten kan niet betaald worden met creditcards.

Nemen jullie mijn oude meubel mee?

Wij kunnen uw oude meubels niet meenemen.



Klachten & retourneren

Hoe kan ik een klacht over mijn meubel melden?

Wij staan volledig achter onze meubels en geven u daarom 3 jaar garantie. Heeft u ondanks onze goede kwaliteit meubels toch een klacht, dan horen wij dat graag. Wij vragen u een mail te sturen waarin u goed omschrijft wat uw klacht is en voorziet ons van duidelijke foto’s. Onze serviceafdeling neemt uw melding in behandeling en gaat opzoek naar een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht om uw bestelling binnen 30 dagen te retourneren of als retour aan te melden. U kan alleen meubels retourneren die in nieuwe staat zijn, het meubel is nog ongebruikt. Neem voor het retour sturen van uw meubel altijd contact op met onze klantenservice. Meubels uit onze voorraad kunnen geretourneerd worden en op maat gemaakte meubels zijn uitgesloten van retourrecht.

Ben ik kosten verschuldigd als ik iets retour stuur?

Als uw retour niet te maken heeft met een beschadiging of niet functioneren komen de retourkosten voor uw eigen rekening.

-

Rechtstreeks uit de fabriek

De meubels komen rechtstreeks uit de fabriek bij u in de woonkamer. Geen tussenpersonen die de prijs opdrijven.

-

Altijd A-kwaliteit

Meubels uit dezelfde fabrieken als onze concullega's maar dan veel goedkoper. Wij bezuinigen nooit op kwaliteit.

-

Nergens goedkoper

Geen poespas, gewoon mooie hoge kwaliteit meubels voor een eerlijke prijs. En de service, die hoort erbij, daar betaalt u niks voor.

-

100% runderleder

Alleen het beste leer is goed genoeg. Wij gebruiken alleen bovenhuidsleer. Bekijk onze ruime leer collectie.

WAAROM ZIJN DE LEREN MEUBELS BIJ SHOPX.NL ZO GOEDKOOP?

Winkelmandje

Filter

20190825 09:27:33 PC00False0FalseTrue0